25.7.12

cara hilangkan gatal tapak kaki kau

Assalamualaikum. .nie petua orang dulu-dulu. mari sini kita nak share sikit kisah semalam nie.




punya lar giler gatal tapak kaki kite semalam. .tak tahu kene ape. .lepas balik, dari solat trawih rse gatal semacam je tapak kaki. .dua-dua tapak kaki pulak tu. .lepas tu mama kite suruh kite layur kan tapak kaki dengan lighter. .jangan letak dekat sangat dengan tapak tu. .masak isi nanti. .biar haba api tu je merasa. .buat selama 2 minit. .YaAllah . . memang dah tak gatal. .baru lena nak tidur .


selamat berpuasa. .

3 comments:

  1. selalu jugak kena macam ni.. gatal dua-dua belah tapak kaki. lagi teruk skali ngan dua-dua tapak tangan.. mak pon suruh buat benda sama.. cuma saya pakai lilin

    ReplyDelete
  2. Thanks dear.

    Lately,kite pon kena..makkk aiiii gataiiii sgt tapak kaki..geram! Sbb payah nak garu kan..


    Nanti nak.try jugkk petua ni.thanks sgt2

    ReplyDelete

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI